About Me

My photo
I'm forty and (not) loving it.

Tuesday, June 7, 2016

Moving to a new house

Dear all,

I think it's time i move to a new place.
I was hoping to remain anonymous except to a few trusted virtual friends. Unfortunately, this is not the case and somehow it sort of stifles my freedom of writing.
SoPiah suggested a name for the new blog..
So, i'm still in the blogsphere..you may find me or you may not :)

Selamat berpuasa.

Kalau ada jodoh kita berjumpa lagi.

10 comments:

  1. weiiii ...jangan tinggal dakuuuuu..(sambil nangis tepi highway)...

    ReplyDelete
  2. i want to keep on reading.. share with me please :)

    ReplyDelete
  3. Iklan.

    Sapa nak blog baru dia pm saya. Hiks


    Oportunis in action

    MP.

    Ehhhh awak jgn buat sekerat jalan mcm kontraktor yg sudah tipu awak ari tu ye.

    Buat cepat cepat

    ReplyDelete
  4. Been a silent reader for many years.Enjoyed your writings enormously. Shame if I can't continue reading (*hint: Tolonglah share alamat 'rumah baru'). Jika tidak bertemu lagi, I wish you well and enjoy the view of the lake from the balcony (jeng...jeng...jeng...stalkerkah aku?eh!)

    ReplyDelete
  5. Lenkali cari virtual fren yang bukan set set makcik or pakcik wok. Those who always claim I tak campur hal orang can have semua hal orang dalam boxer kepam nya!

    Selamat pindah naaa...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Permaisuri Ku Awan Gemawamp Gewamp-Gewamp,

    Salam Ramadhan.

    Tuai Padi Antara Masak ...
    Esok Jangan Layu ... Layuan ...

    Batu Belah Batu Bertangkop
    Den Kempunan ... err Blog Mak Bulu ...

    Acaner nak godek-godek ... Amatur tak boleh diajar nih ... Tak direka untuk hal-hal sedemikian ...

    Tulun ... Tulun ...

    Sob Sob Sob ...

    Sampai nya hati mu ...

    -High Functioning Asperger-
    * zue

    ReplyDelete
  7. alamakkkkk cik kiahhhh....

    jangan tinggalkan daku jugak bagilah hint hint hint...pls pls ps

    ReplyDelete
  8. Diehard fans ku yang dihormati sekelian,

    Kenangilah daku dalam doa mieww...
    Tapi kalau rindu jugak, uols pi email kat Piah or Esah mintak add blog baru i ..
    Depa yg akan screenkan..

    Tata..see u!

    ReplyDelete