About Me

My photo
I'm forty and (not) loving it.

Thursday, June 4, 2009

Dengarlah jeritan batinku..

Batin i terseksa:

1. Hari ni kena buat procedure. Dlm bilik procedure, leher2 semua nampak, tak leh dressing lebih2 takut tak hygienic. Haiyaaa!! I punya assistant ni ada gigitan cinta kat leher dia and this is not the first time i tell you! (Unless kat rumah dia ada pontianak and dia asyik kena ludah je) I really don't know where to put my eyes. Someone had some fun last night. Humphh! (jaki!)

2. Pi lunch dgn 2 juniors and sorang makcik diva (who had everything sucked, tucked and uplifted) kat one kopitiam. I reeeeaaally wanted a main dish and roti bakar and not just roti bakar ok??? The others cuma nak roti bakar and coffee..potong steam je. (esah, where are you when i needed you the most???)

3. My friend yg janji nak tengok konsert anuar jeng ngan i tarik diri because suddenly decided she'd rather go to CT's which is going to be just a few days earlier. Cis! (Anyway, managed to cari kaki lain...so uols kalau uols yg ada pergi tu AJ's concert nanti and nampak gaya2 acik jerit 'bukak, bukak!' tu Cik Kiah le ye...)

1 comment:

  1. CK...

    kENKADANG jadi ibu 'tinggal' or ibu 'tunggul' lebih sengsara gersang darp ibu tunnggal noh, esp bab 2 tu la....kalau ibu tunggal tuh compom la tak dapat, kalau ibu tunggul...ada tapi tak dapat2 he he

    Desert Rose

    ReplyDelete