4th day masa nak lawat dia dr kata dah boleh balik. I tak bawak carrier dia but I told the dr, takpe PB ni set2 educated, dia boleh dok diam dlm kereta. (Bab tak kambus beybey tu tak berapa educated sgt). Dia happy sgt dapat balik and thankful sgt kat I because berabih duit kat dia that she showed me her appreciation dgn mencakar leather seats kereta I. Hish!
Blood results came back, indicating she was having some infection that may cause some muscle inflammation. Hence the sakit tangan and kaki. She's still having some ache with her front paw..if you asked me the diagnosis was a bit hazy but I am just glad it was not tumour or cancer..she's still on meds. Ada hari ok, boleh jenjalan cari makan (rumput)..ada hari nak lompat atas favourite chair dia pun payah..mcm arthritis or gout org tua2 je.
When she was ill that time, dgn bibir pucat, muka tak bermaya, I did think of the 'inevitable' (for us all jugak kan)...where shall her final resting place be..or for my other anak bulu for that matter. We may move house next year..I don't want to be leaving any of them behind...hah! I got an idea..when the time comes, I shall put them in pasu bunga besar 2 pemeluk yg we all ada ni so that wherever we go, they'll follow! I ran my idea by MG and he said 'mummy nii!'. A ah, dia tak panggil I yang, sugarpuff or bebeh..sib baik dia tak kata 'gila ke?!'.
Anyway..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Syukur PB dah sihat...
ReplyDeletePart tikus ambik bau u tu is Just too funny :)
PB's favorite smell is 'that area' ke? Hihihi
ReplyDeleteAni BNS
A'ah kannn Ani....ke you are trying to cultivate TKC's lifestyle?
ReplyDeleteAnon & Ani,
ReplyDeleteYe lah, letak celah bosom la kann..takkan celah ketiak kutt..
Esah,
Amboi. boi...sejak dua menjak ni pandai sungguh dgn hal ehwal tentang TKC lifestyle.,...berminat ke?
CK, I hope that PB has totally recovered now :)
ReplyDeleteYSSG
YSSG,
ReplyDeletenot quite, but there are good days not all bad ones, so im praying hard.