About Me

My photo
I'm forty and (not) loving it.

Thursday, September 17, 2009

Sperma ku sperma mu

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin.

Really should try to finish the telenovela tapi takde mood la pulak. Try to imagine this: You want to climb a mountain. You are scared tapi nak jugak climb, nekad la kiranya. But climbing a mountain is not cheap...need to buy all those equipment..yes, need money, so you kumpul sikit2 duit. May take you some years.. You even have to build up yor stamina, kan? Bila you dah ready everything, mentally, physically and financially, you pun pi la nak climb tetiba tengok, laaaaa....mountain pun dah takde..kiranya dah kena tarah buat project perumahan.That's how i felt this afternoon. I wanted to do lasik eye treatment...dah bertahun2 i simpan cita2 ni dan duit. I was told to lay off my contact lenses for 3 weeks prior to the eye test. I pun buatlah dgn berat hati (imagine tak vogue selama 3 minggu) sempena bulan ramadhan yg tak banyak aktiviti sosial ni i ambik kesempatan. So this afternoon i went to the eye/vision whatever centre. Lepas peksa tup tup resultnya? My power is too high and my cornea is borderline thin so no can do. Tak ke i kecewa sangat2??? I was told kalau lagi 2,3 tahun ada new development, they'll inform me. There goes my impian to be a specky/mole no more. So duit yg dah berkumpul tu nak wat apa?? Beli mas? Dah tak larat dah..(ceh bongkak!) Nak berjalan? Can't take time off from study. Simpan utk anak2 or hari tua?? Nehhhh! Kalau i mati awal, tak merasa...i think i'm going to go have a boob job. I kid you not.

Ni mengenai somebody ni. Dekat sedozen sms and email mintak i add dia as friend kat pesbuk. OK la, hati i masih sakit (forever sakit where he is concerned)...also tak mo la nanti pesbuk i jadi tempat perkumpulan ex2 boipren kan? But i did the unthinkable uols!!!! I pi mengoogle!!! No, tak hingin i nak google dia, i pi google bini baru dia! And i found out that she's expecting....(amboi! Tak buang masa langsung, kan??) I sentap...i know i'm irrational but mungkin some women out there may understand. I kawin dulu, pas tu dia kawin (1st marriage) but dia dapat anak dulu (cam bunting pelamin uols!). Pas tu sibuk nak tunjuk empathy kat i yg tak beranak2 ni. Then after some time, OK la, even balik, i dapat little D..ooo..pas tu i menang pasal i dapat BabyX and he stayed at one (also menang in the sense that i maintain sekali kawin..ahak!). Pas tu dia kawin lagi (fair enough)...but for his wife to get pregnant so soon like the last time? Boleh tak jangan nak menayang cam sperma awak tu powerful sangat??? (eh, dia tayang ke??).

OK la, cau cincau dulu...i nak pi naik atas, cari MG dan buktikan spermanya pun tak kurang powerful jugak.

No comments:

Post a Comment